📍 KAS YRA KAUNO LOPŠELIS-DARŽELIS „ŽIDINĖLIS“?

Kauno lopšelis-darželis „Židinėlis“ yra ugdymo įstaiga.

👧👦 Čia mokosi vaikai nuo 1,5 iki 7 metų.

🎯 Mūsų tikslas yra padėti vaikui augti ir mokytis.

😊 Darželyje vaikams yra saugu ir gera.

🙋‍♀️ Vaikai dalyvauja veiklose.

🏫 Vaikai ruošiasi mokyklai.

KAS YRA KAUNO LOPŠELIO-DARŽELIO „ŽIDINĖLIS“ VADOVAS?

👩‍💼 Įstaigos vadovė yra direktorė Audronė Ališauskienė.

TEIKIAMOS SPECIALISTŲ PASLAUGOS:

👂 Logopedas padeda vaikams, kuriems sunku kalbėti.

🧠 Specialusis pedagogas padeda vaikams, kuriems reikia daugiau pagalbos mokantis.

🧑‍⚕️ Psichologas rūpinasi vaikų emocine sveikata.

🤝 Socialinis pedagogas padeda spręsti kasdienes problemas.

MOKOMOJI KALBA

🗣 Kauno lopšelyje-darželyje „Židinėlis“ mokomoji kalba yra lietuvių.

 

KOKS MŪSŲ ADRESAS?

🏠 Adresas: Pikulo g. 31, 48428 Kaunas

SU MUMIS SUSISIEKTI GALITE:

📞 Telefonas: +370 37362960, +37066296603

📧 El. paštas: zidinelisld@gmail.com

KAIP MES DIRBAME?

🕗 Administracijos darbo laikas:

Pirmadienis–ketvirtadienis: 8:00–17:00

Penktadienis: 8:00–15:45

🧸 Grupės dirba: 7:00–17:30

🕖 Prailgintos grupės dirba: 7:00–19:00

🕖 Savaitinė grupė dirba: 7:00-24:00